wtorek, 22 kwietnia 2014

złoto w komplecie

 
JPo-koralik633, 634.
Photobucket

6 komentarzy:

  1. Witam, chciałam się pochwalić, iz udało mi się zrobić przepiękne kolczyki dzięki Twojemu schematowi a chodzi o kolczyki kuleczki Twisty. Bardzo dziękuję :)
    Mam pytanie odnośnie kolczyków w poście kolczatki i gąsieniczki czy te kolczyki robisz na szydełku czy igłą i żyłką nie wiem jak się do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję opanowania Twinsowych kulek.
      a kolczatkowe kulki robię igłą i nitką - ale można żyłką... ja po prostu wolę nić

      Usuń
  2. Nie wiem, jak znależć twojego mejla, więc napiszę tutaj:) Dziękuję za piękne wzory kulkowe - jeden z nich wykorzystałam o tu:http://koralikowaweraph.blogspot.com/2014/05/black.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam sie na tych wzorkach absolutnie, ale bizuteria jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń